Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

30-06-2008 kl. 14:07

Mit tidl.indlæg omkring kigkøer blev åbenbart slettet, man må åbenbart ikke give folk en opsang mere, så jeg vil bare sige til jer der synes at det er skide skægt at sænke os andre på motoren fordi i skal se hvad alle andre går og laver, køb en cykel !!!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-06-2008 kl. 14:35

Sænke? Sænke ned i vand eller hvad?
Går? Går agurk eller hvad?

Profil slettet

Profil slettet

30-06-2008 kl. 15:04

Er i virkelig tilhænger at af dem sænker farten fra 110 til 90 og den næste der kommer så sænker den til 60 til sidst holder alle stille eller køre med 10 km/t, hvis du er det, hvem er så tumpen her ?

Ps. har ingen fartpilot eller firmabil, vil bare gerne hjem med 110 km/t selv der er sket et uheld i den modsatte vejbane.

Profil slettet

Profil slettet

30-06-2008 kl. 15:18

Hold da op, jeg troede at jeg var palle alene med min mening.

Der var flere som var ved at køre ind i hinanden, dog med lav fart, men hvad fanden, så har de andre i modsatte vognbane jo også noget at kigge på.

Profil slettet

Profil slettet

30-06-2008 kl. 17:55

Ja netop, men det sjove var at kigkøen var 4 gange så lang som i det modsatte vognbane hvor ulykken var !

Jeg fatter ikke hvorfor folk skal kigge, men det kan vi ikke lave om på, jeg vil så bare opfordre dem til at kigge uden at sætte farten ned, da det får en negativ effekt lynhurtigt og så opstår køen.

Profil slettet

Profil slettet

01-07-2008 kl. 09:24

Det er jo ikke et spørgsmål om at køre hjemmefra i god tid, men at folk opføre sig fuldstændigt usmageligt ved at kigge på andres ulykke, tænk hvis du selv lå der ?

Hvad værre er! tænk hvis du var skyld i at der opstår en ny ulykke fordi du liiiiige skulle se hvad der foregår i den modsatte vognbane ?

Nu skal folk tage sig sammen og køre fornuftigt og ikke have så travlt med hvad der foregår rundt omkring dem.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

01-07-2008 kl. 21:58

I har desværre evig ret, men min devise er som følger:

Kan jeg gøre noget ved det?
Vil jeg gøre noget ved det?

Nej til en af dem - så glem den sang, det er spild af din gode tid...ligesom køerne.

Profil slettet

Profil slettet

02-07-2008 kl. 08:41

Vil jeg gøre noget ved det? skriver du, ja du kunne jo starte med ikke at kigge eller sænke farten og bare køre vidre, eller dytte som en sindsyg hvis andre sætter farten ned.

Giv nu folk den opsang de fortjener, for de er sgu nogle T.....¤%&¤#

Profil slettet

Profil slettet

02-07-2008 kl. 10:15

Det forhindre sgu ikke at der opstår en lang kigkø, folk skal kigge alligevel

Profil slettet

Profil slettet

02-07-2008 kl. 14:58

Lad os komme videre i livet - laeser jeg af Mich Andersen.
Jo med saa blad videre og lad debatoererne tage den serioese debat.
Jeg er i Belgien netop nu ...derfor den maerkelige skrift ...Hernede kan jeg se at der er en tyk betonmur mellem banerne.
Resultat : Ingen kikkekoe, for du kan absolut ikke se en f....... meter af hvad der foregaar i de modsatte baner.
I Tyskland har de mange steder traer og haek ...det er smart;

Sidst rettet: 2/7-08

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

02-07-2008 kl. 21:17

Personligt kan jeg gøre noget, og jeg kikker aldrig på uheld. Men du kan dytte så vildt du vil, og blive pisse sur det ændrer ikke på andres adfærd - det er jo desværre kun dit eget blodtryk det går ud over - borset fra det giver jeg dig ret!