Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Kan man fjerne benzinlugt i bilen?????
Profil slettet
19-06-2007 kl. 17:07
Ved ikke lige, hvor jeg skal oprette dette spørgsmål, men bliver simpelhen nød til at have lidt hjælp. Vi købte en helt ny skoda fabia i fredags i går var min mand så letsindig, at smide en dunk med benzin i bagagerummet (til en plæneklipper) den var selvfølgelig utæt og nu stinker hele bilen af benzin. Den har hele dagen stået åbnet og jeg har sillet skåle med eddike i den, vi har skrubbet og skuret gummimåtten bagi, men lige meget hjælper det. Er der nogen der ved, hvad vi kan gøre, vil lugten foretage sig med tiden? uhhh hvor er det bare ærgeligt, vi ville jo hellere have lugten af ny bil end benzin:)
Profil slettet
19-06-2007 kl. 19:18
Tak for jeres svar, havde ikke tænkt på at eddiken ikke hjalp når dørene var åbne:)
Håber virkelig du har ret i, at lugten foretager sig.
Håber virkelig du har ret i, at lugten foretager sig.
Profil slettet
21-06-2007 kl. 11:15
Hej glipper, eddiken er der en sidste mulighed. Mange klargøringscentre har det der hedder en "ozon-maskine". Samme maskine bruges i lejligheder mv. for at fjerne lugt efter at der har ligget døde mennesker i dem i mdr´s vis. Tro mig den fjerner ALT! held og lykke
Profil slettet
23-06-2007 kl. 20:53
I skal have tak for jeres råd, tror lugten er ved at fordufte nu, synes ikke vi sådan lægger mærke til det mere, når vi sætter os ind. HELDIGVIS:)