Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kristian Petersen

Kristian Petersen
bruger siden
24-03-2006

28-11-2007 kl. 10:54

Hvis du giver fuld listepris for den nye Avensis, vil den helt sikkert tabe mest, men hvis du får forhandlet en stor flåderabat hjem, kan regnestykket meget vel ændre sig...

Uanset hvad har begge biler et meget lavt værditab...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

28-11-2007 kl. 21:46

Netop de biler ville jeg vælge at lease, og med det kilometerantal vil jeg tro at du har et job der betaler statstakst pr kørt KM?

Lav dig en leasing aftale, det havde jeg gjort.

Kristian Petersen

Kristian Petersen
bruger siden
24-03-2006

29-11-2007 kl. 12:02

Rigtig god idé Lars! Hvis man på forhånd ved, at man kun skal bruge en bil i 3 år, så er det da det eneste rigtige. Så skal du hverken bekymre dig om værditab, ændrede afgifter, service, reparationer osv...

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

29-11-2007 kl. 12:16

Hej.

Er I sikre på, at leasing også er en god ide, når man kører så mange km årligt?
De fleste leasing aftaler har kun 20-25.000 km årligt incl. i prisen - herefter beregnes man ofte en meget høj pris per ekstra km.

Umiddelbart lyder leasing tilbuddene tillokkende - ikke mindst hos BMW leasing, hvor man får en stor lækker luksusbil til en beskeden månedlig betaling.
Men alle de standardpriser, som man finder, indeholder som sagt ikke ret mange årlige km.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

29-11-2007 kl. 21:01

Sådan en til en god pris. Hvis han kører på statstaks betaler han bilen med denne, og slipper for kapitalbinding samt ekstaudgifter.