Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
10-11-2007 kl. 22:02
1,9 er en gammel støjende konstruktion - synd i en ellers lækker bil. Du skal derfor klart vælge 2,0.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
10-11-2007 kl. 22:44
Enig med søren...
Den gamle 1,9 er altså for gammel til så fin bil
Lidt ligesom Hugo Boss jakkesæt og gummistøvler, det passer ikke godt nok sammen.
Jeg ved godt at den nuværende 2,0 tdi også snart står for en udskiftning, men alligevel bør valget være "den gamle" 2,0 tdi eller den nye 2,0 tdi der formentligt snart bliver sat i Passat.
Du skal jo også tænke på at du skal af med bilen igen på et tidspunkt, og der bliver det nemmere at komme af med 2,0 tdi, frem for 1,9 tdi...
Så efter min mening hedder den 2,0 tdi....
Den gamle 1,9 er altså for gammel til så fin bil
Lidt ligesom Hugo Boss jakkesæt og gummistøvler, det passer ikke godt nok sammen.
Jeg ved godt at den nuværende 2,0 tdi også snart står for en udskiftning, men alligevel bør valget være "den gamle" 2,0 tdi eller den nye 2,0 tdi der formentligt snart bliver sat i Passat.
Du skal jo også tænke på at du skal af med bilen igen på et tidspunkt, og der bliver det nemmere at komme af med 2,0 tdi, frem for 1,9 tdi...
Så efter min mening hedder den 2,0 tdi....
Profil slettet
11-11-2007 kl. 20:53
Hej Mathias
Hvis det skal være nu du skal skifte ville jeg gå efter 2,0. Jeg har prøvet begge motorer - godt nok i en Octavia.
Har du først prøvet 2,0 er 1,9´eren en sløv padde.
I øvrigt står jeg i samme situation som dig - jeg er i syv sind om hvorvidt man skal vente til VW, Skoda og Seat introducerer commonrail diesel, som jo kommer i Audi inden så længe.
Commonrail kan vel ikke være så langt ude i fremtiden i resten af VAG familen..
Hvis det skal være nu du skal skifte ville jeg gå efter 2,0. Jeg har prøvet begge motorer - godt nok i en Octavia.
Har du først prøvet 2,0 er 1,9´eren en sløv padde.
I øvrigt står jeg i samme situation som dig - jeg er i syv sind om hvorvidt man skal vente til VW, Skoda og Seat introducerer commonrail diesel, som jo kommer i Audi inden så længe.
Commonrail kan vel ikke være så langt ude i fremtiden i resten af VAG familen..