Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2007 kl. 10:44

Godt valg! Du skal bestemt ikke forvente eller være bange for problemer med en Polo. Har du råd og lyst til investeringen finder du næppe bedre bil i klassen. Dog er 1,9 tdi en lidt ældre motortype og støjer en del. Men du vælger vel diesel fordi du har et stort kørselsbehov, og når du først er på lande- eller motorvejen hører du det ikke. Til gengæld får du en fantastisk god brændstofsøkonomi på denne motor. Gensalgsværdien kan du også forvente vil blive god. Tillykke med valget :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Per Torben Nielsen

Per Torben Nielsen
bruger siden
15-09-2007

19-11-2007 kl. 21:21

Hej

Kan kun anbefale polo 100 tdi. Jeg har lige købt 2 stk. efter et jobskifte. Mit kørselsbehov er 2 x 55km pr. dag og har lige præsteret 24 km/liter på en tur!!. Har dog kun haft bilerne mindre end en måned, så har endnu ikke den store erfaring med eventuelle problemer. Jeg anser dog bilen for at være meget stabil. Mvh PTN

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

23-11-2007 kl. 17:13

Ja og så kan man ikke engang se hvor hurtigt man kører. De har jo sat spedometer mv. midt på instrumentbordet.

Der findes altså andet i verden end en Toyota.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

21-12-2007 kl. 10:11

Hej Carina.

Dit indlæg er godt nok ca 6 uger gammelt nu, så måske har du allerede købt.

Men, hvis du vil have en Polo, skal du nok lige vente lidt.
Der kommer nemlig en ny model næste år, og den er både større, bedre motoriseret (ikke mindst dieselmodellerne) og mere luxusiøs.
Prisen skulle blive på niveau med den nuværende, og det gør den til et meget bedre køb.
Samtidig vil det helt sikkert give brugtprisen på den nuværende Polo et ordentligt hak nedad, når den nye kommer til salg.

Se evt. det ny "Auto Bild", hvor der er en lille fortest af den.