Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Kim Dalsgaard
bruger siden
20-10-2006
19-10-2007 kl. 19:20
Check Citroen.dk under specifikationer for C5. Så får du en oversigt over udstyr i de forskellige modeller
Profil slettet
01-11-2007 kl. 15:00
vi har en weekend model, som er kendetegnet ved, at man lige i et snuptag kan åbne ruden i bagsmækken! - hvilket er super når man har små børn og barnevogn og andet harbengut med. Udover det er der vist, som tidligere nævnt, noget ekstraudstyr som følger med fordi det er en weekend model. Vi er meget glade for vores bil, som er 5 år gammel nu. Det er en benzin model, men kører jo godt pr. liter så vi bruger ikke så meget.
Har lige fået den repereret for knap 18.000 kr da udstødning og katalysator ect skulle skiftes.. det var selvfølgelig ikke så fedt, men nu kører den fint fint igen.
Vi har tænkt på at finde en ny bil, fordi min mand, som primært kører i den, kører meget bykørsel, og så er den selvfølgelig stor. Jeg selv synes ikke det er noget større problem, men mænd og biler :-)
Vi købte den jo også fordi vi gerne ville have en bil hvor der var plads til både hund og barnevogn. - og det er der uden problemer.
Helt klart thumbs up omkring C5 weekend herfra.
Kh Jannie Schlander, Esbjerg
Har lige fået den repereret for knap 18.000 kr da udstødning og katalysator ect skulle skiftes.. det var selvfølgelig ikke så fedt, men nu kører den fint fint igen.
Vi har tænkt på at finde en ny bil, fordi min mand, som primært kører i den, kører meget bykørsel, og så er den selvfølgelig stor. Jeg selv synes ikke det er noget større problem, men mænd og biler :-)
Vi købte den jo også fordi vi gerne ville have en bil hvor der var plads til både hund og barnevogn. - og det er der uden problemer.
Helt klart thumbs up omkring C5 weekend herfra.
Kh Jannie Schlander, Esbjerg