Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Sune Bertelsen
bruger siden
20-03-2006
16-10-2007 kl. 16:16
Jeg har været kunde i GF i ca. 5 år og har ikke noget at klage over. Den eneste skade jeg har haft var et indbrud i min bil som selvfølgelig dækkede. Min bror har også haft GF og smadret 1 bil og skadet en anden, begge skader dækkede de uden problemer. De er billige næd der er tale om billige biler, men når man køber bil over ca. 300.000 med mere end 110 hk, er de alt for dyre... i hvert fald når man er elitebillist. En anden god ting er at man hvert år får en bonus check hvis de har overskud og det har de hvert år.