Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

16-10-2007 kl. 14:34

Jeg har tidligere i ca. 15 år haft familiens biler forsikret i GF, og været fuld tilfreds med det. Vi har godt nok aldrig haft en selvforskyldt skade, så hvordan de opføre sig hvis det sker har jeg ingen ide om.

Jeg skiftede til Danske Forsikring gennem min bank, i forbindelse med købet af min nuværende bil. Det var fordi GF ville have en overraskende høj pris og selvrisiko for den nye, og argumentationen for dette var mildest talt tynd.

Med venlig hilsen Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Sune Bertelsen

Sune Bertelsen
bruger siden
20-03-2006

16-10-2007 kl. 16:16

Jeg har været kunde i GF i ca. 5 år og har ikke noget at klage over. Den eneste skade jeg har haft var et indbrud i min bil som selvfølgelig dækkede. Min bror har også haft GF og smadret 1 bil og skadet en anden, begge skader dækkede de uden problemer. De er billige næd der er tale om billige biler, men når man køber bil over ca. 300.000 med mere end 110 hk, er de alt for dyre... i hvert fald når man er elitebillist. En anden god ting er at man hvert år får en bonus check hvis de har overskud og det har de hvert år.

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

17-10-2007 kl. 15:21

Det var præcist en af de ting jeg undrede mig over, deres argumentation for at en eller anden bil skulle være dyr eller billig at forsikre.

Min nye havde 140 hk og kostede under 300.000, de forsikre andre biler med mere end 140 hk og til højere pris billigt selv om argumentet for den høje pris til mig var de 140 hk.

De har tidligere forsikret en bil for mig der havde 124 hk, den vejede dog langt mindre end den nuværende så den havde færre kg pr. hk at slæbe på.

Argumenterne ændrede sig også han af vejen, efterhånden som jeg skød de fremsatte ned.

Med venlig hilsen Kim