Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-10-2007 kl. 19:40

... men hvorfor skal vi dog så stadig belemres med disse PD-motorer i ellers flotte, gode VAG biler ?? De virker lidt som bondefangeri og lagertømning at man ikke hurtigst muligt får proppet de langt mere kultiverede Common Rail motorer i f.eks. Passat ! Jeg selv venter bare. Vil meget gerne investere i en Passat, men gudhjælpemig ikke med de nuværende traktormotorer !

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg