Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

27-09-2007 kl. 18:54

hellere en citroen C5

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ivan Svendsen

Ivan Svendsen
bruger siden
08-09-2007

30-09-2007 kl. 16:17

Min Skoda nr. 3, en Octavia II stationcar Elegance, er jeg kanon glad for. Hele bilen oser af kvalitet og der er masser af plads i sådan en fætter. Min næste bil bliver også en Skoda (Octavia 2.0 TDI - DSG) ham der Citroen-manden er sikkert glad for sin C5'er, han har bare ikke prøvet en Octavia endnu :-)

Leif Jensen

Leif Jensen
bruger siden
02-06-2004

05-10-2007 kl. 07:44

Kære uoplyste ven, jeg får lidt medlidenhed med dig, du ved ikke en disse om C 5 kan jeg tydelig høre, for det første kan den snildt være med i reservedele priser og det bedste er at man stort set ikke er på værksted med en C5, du lytter til for meget slader.
De første havde noget el problem som Citroen løste meget hurtigt, så der er ikke andre problemer med den end med en Skoda.
Så kære ven, jeg bliver ærlig talt lidt sur over dit svar og din uvidenhed, så kør du Skoda og lad os andre køre i en rigtig bil og nyde det hver i sær.
MVH
leif Jensen

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

06-10-2007 kl. 15:59

Har haft 2 octavia 1 en 1.9tdi og en 1.6 og nu en skoda superb 1.8T ligeledes 3 år og med knap 200.000 på klokken ingen problemer kører stadig som ny. Du skal ikke være bange for km. det er jo nogle lange ture der er blevet kørt med det km.tal.