Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
21-09-2007 kl. 20:25
Så vidt jeg ved bliver bilerne ombygget af Toyota selv på deres lager i Malmö.
Profil slettet
Profil slettet
18-10-2007 kl. 10:48
Spørg hos Toyota. Det er vist meget svært da de bliver pillet ud og destrueret. Ellers må du prøve hos en hugger.