Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

10-09-2007 kl. 10:34

Den er meget laaaaang, for Ford meldte for længe siden ud, at de er mere interesserede i store erhvervskunder end private, hvilket vil sige, at alle leasingselskaber og større firma får deres biler først. Selvom du har bestilt din bil først, så giver de bare den til et firma og bestiller en ny til dig, sådan bliver de ved til firmaerne har dem de skal bruge til at starte på. Hvis det var mig, ville jeg annulere handlen og købe et andet bilmærke.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

10-09-2007 kl. 14:47

Hej

Jeg har også købt en model helt magen til. der er rigtig lang leverings tid. jeg bestilte min i uge 26, og blev lovet levering i dec. Ved ford fortalte de at der var en mulighed for tidligere levering. men nu må vi se

Profil slettet

Profil slettet

18-09-2007 kl. 13:41

Er tidligere ansat hos Ford, og det svar har ikke noget på sig. Når ens ordre er i systemet, bliver den ikke taget til at dække et leasingsselskabs behov. Ford har ved lanceringen af den nye Mondeo sagt at man vil satste mere på privatkunde markedet, da man ikke tjener det samme på at sælge de fleste biler til leasingsselskaberne.
Ford har sikkert fået problemer med levering af dele til bilen, det er ikke første gang dette er sket. Pres forhandleren for en grund til at bilen bliver forsinket.

Profil slettet

Profil slettet

18-09-2007 kl. 13:42

Når ens ordre er i systemet, bliver den ikke taget til at dække et leasingsselskabs behov. Ford har ved lanceringen af den nye Mondeo sagt at man vil satste mere på privatkunde markedet, da man ikke tjener det samme på at sælge de fleste biler til leasingsselskaberne.
Ford har sikkert fået problemer med levering af dele til bilen, det er ikke første gang dette er sket. Pres forhandleren for en grund til at bilen bliver forsinket.