Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

10-09-2007 kl. 13:56

Hej.

Vi har en også en Touran 2,0 tdi, som vi er utrolig glade for.

Jeg vil gerne vide, hvor I får lavet service henne, da vi gav mere for service.
Pris 30.000 service var 2550,- kr
Pris 60.000 service var 5400,- kr

På forhånd tak og med venlig hilsen

Anita.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg