Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Michael N
bruger siden
06-04-2005
27-08-2007 kl. 21:41
Peugeot 2006 HDI
Fiat Punto Diesel
Kunne være en mulighed
som alternativ kunne du overveje en KIA Picanto til under 90.000 kr så kommer du ikke til at køre meget billigere - har selv en Picanto som pendler bil og den gør det sgu godt - jeg kører i snit 18,5 km/L ved blandet kørsel...
Så er der Citroen C1 Peugeot 107 de er også super økonomiske men personligt syntes jeg ikke de kører så godt som Picantoen.
Så findes der diverse importører af ældre Golf Diesler men de koster ofte 40.000 på gule plader og er ofte mere end 10 år gamle.... men folkevogn det er det....
Skal der være pladst til flere i bilen ville jeg gå efter en sprit ny Kia Ceed Diesel... men så er prisen over 200.000
Fiat Punto Diesel
Kunne være en mulighed
som alternativ kunne du overveje en KIA Picanto til under 90.000 kr så kommer du ikke til at køre meget billigere - har selv en Picanto som pendler bil og den gør det sgu godt - jeg kører i snit 18,5 km/L ved blandet kørsel...
Så er der Citroen C1 Peugeot 107 de er også super økonomiske men personligt syntes jeg ikke de kører så godt som Picantoen.
Så findes der diverse importører af ældre Golf Diesler men de koster ofte 40.000 på gule plader og er ofte mere end 10 år gamle.... men folkevogn det er det....
Skal der være pladst til flere i bilen ville jeg gå efter en sprit ny Kia Ceed Diesel... men så er prisen over 200.000
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
28-08-2007 kl. 10:34
Hyundai Accent 1,5 CRDi.
Den er kun 4-5 år gammel.
Den kører 20 km/l.
Den er billig.
Og så er den ikke så lille som f.eks. en Picanto.
Jeg tror seriøst, at det må være en af DK's billigste pendlerbiler.
Og med82 diesel-heste er den heller ikke alt for død på motorvejen.
Den er kun 4-5 år gammel.
Den kører 20 km/l.
Den er billig.
Og så er den ikke så lille som f.eks. en Picanto.
Jeg tror seriøst, at det må være en af DK's billigste pendlerbiler.
Og med82 diesel-heste er den heller ikke alt for død på motorvejen.