Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
27-07-2007 kl. 16:27
At de fleste skulle være importbiler har jeg ikke hørt om. Det er jo en ganske almindelig bil, der har været solgt en del af herhjemme.
Men det behøves ikke at være dårligt.
Bilen er generelt en god vogn. Det svinger dog lidt med det elektroniske i bilen. Det er et svagt punkt. Men det er ikke alle der har problemer med dem.
Men fin bil generelt vil jeg sige. Men vælg en med klimaanlæg, den er også nemmere at komme af med igen.
Men det behøves ikke at være dårligt.
Bilen er generelt en god vogn. Det svinger dog lidt med det elektroniske i bilen. Det er et svagt punkt. Men det er ikke alle der har problemer med dem.
Men fin bil generelt vil jeg sige. Men vælg en med klimaanlæg, den er også nemmere at komme af med igen.
Profil slettet
30-07-2007 kl. 14:56
For ikke at glemme økonomien. 1.9TDI130 6g er jo mere økonomisk end HDI motorne fra samme årgang. Selvfølgelig kommer jeg med at BMW laver bedre motorer og bla-bla-bla, men nok om det.
Og Toyota-folket har travlt med at rakke Passaten ned. Hvorfor aner jeg ikke. Passaten er en bundsolid bil med både til familien, firmaet og drengen (hvis du lige chipper den til TDI160 hos sanco, nice).
Gå efter 2002 modellen og frem. Den med de runde kegler i baglygterne.
Du køber bare den Passat.
Husk at kommentere hvad der sker med den herinde.
Og Toyota-folket har travlt med at rakke Passaten ned. Hvorfor aner jeg ikke. Passaten er en bundsolid bil med både til familien, firmaet og drengen (hvis du lige chipper den til TDI160 hos sanco, nice).
Gå efter 2002 modellen og frem. Den med de runde kegler i baglygterne.
Du køber bare den Passat.
Husk at kommentere hvad der sker med den herinde.
Profil slettet
22-09-2007 kl. 23:13
Det er meget få biler i det hele taget, der kan chippes med godt resultat. Dem der få deres bil chippet, aner i princippet intet om hvor der rent teknisk sker i motoren.
Af mange grunde til at lade være, er den vigtigste at forbrændingstempetraturen stiger. Det gør at motoren bliver varmere - uden at man nødvendigvis opdager det, og holdbarheden går derfor noget ned - hvis den ikke får motorhavari inden.
Turbobiler risikerer skader på alt fra topstykke til krumtap, og i værste fald at brænde hul i stemplerne.
Chiptuning går altid ud over noget andet, som brændstoføkonomi, moment kurve, holdbarhed ............
Af mange grunde til at lade være, er den vigtigste at forbrændingstempetraturen stiger. Det gør at motoren bliver varmere - uden at man nødvendigvis opdager det, og holdbarheden går derfor noget ned - hvis den ikke får motorhavari inden.
Turbobiler risikerer skader på alt fra topstykke til krumtap, og i værste fald at brænde hul i stemplerne.
Chiptuning går altid ud over noget andet, som brændstoføkonomi, moment kurve, holdbarhed ............