Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
07-07-2007 kl. 18:21
som en anden bruger skrev.
VW er bare bedre og mere inspirende at køre, og den oplevede kvalitet er bedre. Hvad betyder det så om de skal en gang mere på værksted over der næste 5 år end en Toytoa skal. Så har man da i det mindste ikke kedet sig over køreegenskaber og design i de 5 år. Mener at have læst en ny test hvor VW havde overhalet Toyota på kvalitet i biler fra 0-3 åpr ?
VW er bare bedre og mere inspirende at køre, og den oplevede kvalitet er bedre. Hvad betyder det så om de skal en gang mere på værksted over der næste 5 år end en Toytoa skal. Så har man da i det mindste ikke kedet sig over køreegenskaber og design i de 5 år. Mener at have læst en ny test hvor VW havde overhalet Toyota på kvalitet i biler fra 0-3 åpr ?
Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003
08-07-2007 kl. 00:39
Jeg er overbevist om at så snart danskerne vælger med hjertet, og indser at der faktisk er en forskel, så forstår alle fakstisk også hvad der skrives. Alle mennesker ser forskelligt på livet, menneskene og bilerne, det er vel OK, hvem der betalerfor havd og hvor meget er dybest set ligegyldigt, for vi har som købere det frie valg til selv at bestemme og vælge. God fordøjelse, kør forsigtigt
Henrik M.
bruger siden
20-02-2005
08-07-2007 kl. 10:08
Jeg er enig i at VW og Audi altid favoriseres af bladet. Jeg synes imidertid at Bilmagasinet er endnu værre. De favoriserer, om muligt, VW og Audi endnu mere. Jeg synes endvidere, at mærker som Toyota og - især - Volvo og SAAB, har det rigtig svært i de blade. De bliver altid haglet ned. Og hvis der fx. er en sammenligning mellem VW, BMW, Volvo, Audi, er det helt sikkert, at VW, BMW og Audi ALTID fremhæves.
Iøvrigt er det en debat, der ofte har været oppe. Endvidere har Bilmagasinet modtaget rigtigt mange læserbreve, der påpeger præcis samme problemstilling, nemlig at VW og Audi (og BMW for den sags skyld) altid fremhæves og roses mere end de reelt burde.
Det eneste objektive og seriøse bilblad der findes, er, så vidt jeg ser det, FDM's Motor. De andre er useriøse og "farvede".
Iøvrigt er det en debat, der ofte har været oppe. Endvidere har Bilmagasinet modtaget rigtigt mange læserbreve, der påpeger præcis samme problemstilling, nemlig at VW og Audi (og BMW for den sags skyld) altid fremhæves og roses mere end de reelt burde.
Det eneste objektive og seriøse bilblad der findes, er, så vidt jeg ser det, FDM's Motor. De andre er useriøse og "farvede".