Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

02-07-2007 kl. 11:17

For det første vil jeg lige sige at jeg er fuldstændig enig med Jacob VBM.
En Carina E er en superbil, der kan holde til at blive brugt. Og det er muligt at finde et fint eksemplar for 50 k.

Et andet forslag er en Nissan almera fra 98-99.
Det er en meget overset bil, og det er også en god bil. Den er selvfølge noget mindre end en Carina E. Men bestemt noget der er værd at overveje kraftigt.

En toyota Corolla fra 96-97 bør også tages med i betragtning. Meget driftsikker bil også.

Du nævner selv en Vw Polo, som egentligt også er OK. Dog nok ikke så god som de andre forslag. Men alternativt bør i også kaste et blik efter Seat Cordoba/Ibiza, hvor du formentligt kan finde en nyere bil med færre km på tælleren end en VW Polo.
Seat er heller ikke det værste at rode sig ud i.

Fiat er billig at få repareret, ingen tvivl om det, men den er LANGT fra lige så god og stærk som nogle af de andre der er nævnt. Jeg ville ikke vælge en Fiat.

Jeg håber i finder et fint eksemplar, for det er bestemt muligt til de penge.

MVH
Martin

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

bruger siden
11-12-2004

02-07-2007 kl. 11:22

At jeg selv har haft en Carina E i 5 år. Og den var jeg MEGET glad for. Den fungere altså bare. Den er altså til at stole på.

Min far har Stadig sin Carina på 7. år. Og han har aldrig været så glad for en bil. Den er altså også bare pålideligheden selv.

Og igen, Fiat er ikke kendt for at være driftsikker, tværtigmod.

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

02-07-2007 kl. 16:06

Hvad med en Skoda Octavia. Den er galvaniseret som en audi, og de par stykker jeg har haft har været meget driftsikre. I den 5 dørs som de 50000 rækker til fås et kæmpe bagagerum med stor åbning og skal der brændstof økonomi ind i billedet skal der kigges på TDI. men der rækker 50000 ikke.

Jeppe Friberg

Jeppe Friberg
bruger siden
06-01-2004

07-09-2007 kl. 22:11

Jeg ville kigge efter Ford - Mondeo 1,8 er en fin bil med god motorvejskomfort