Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

29-06-2007 kl. 12:33

Jeg kender ikke specielt til SW 1,6 HDi, men jeg har kørt 307 i snart 3½ år (2 stk 1,6 benzin st.car) uden problemer.
Og jeg kunne godt falde for at købe en SW 1,6 HDi. Motoren bliver vidt berømmet uanset hvor man ser den omtalt, og 307'eren generelt giver god plads og godt med udstyr for pengene.
Der kører pt. noget kampagnetilbud på 307, mener de hedder Creative. Det er sikkert fordi Peugeot gerne vil tømme lagrene inden 308 præsenteres senere på året :-) Men så får man jo blot en gennemprøvet bil endnu mere fordelagtigt.....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jens Erik Olsen

Jens Erik Olsen
bruger siden
28-09-2005

29-06-2007 kl. 15:27

Jeg havde selv en 307 2,0 HDI i knap 2 år - og har nu byttet den med en 407 1,6 HDI. Jeg var glad for 307eren - og skulle jeg have en bil med megen plads til bagage ville jeg ikke tøve med at købe den. Jeg kan også varmt anbefale 1,6 HDI - den har kræfter nok, er sparsommelig og komfortabel m.h.t. lyd og motorgang i det hele taget.
De Peugeoter jeg har haft (3 stk.) har været nærmest problemfri - og mit autoriserede værksted perfekt - så fra mig skal kun lyde en anbefaling til at hoppe ombord i en Peugeot

Jens Erik Olsen

Jens Erik Olsen
bruger siden
28-09-2005

29-06-2007 kl. 19:03

Jeg havde selv en 307 2,0 HDI i knap 2 år - og har nu byttet den med en 407 1,6 HDI. Jeg var glad for 307eren - og skulle jeg have en bil med megen plads til bagage ville jeg ikke tøve med at købe den. Jeg kan også varmt anbefale 1,6 HDI - den har kræfter nok, er sparsommelig og komfortabel m.h.t. lyd og motorgang i det hele taget.
De Peugeoter jeg har haft (3 stk.) har været nærmest problemfri - og mit autoriserede værksted perfekt - så fra mig skal kun lyde en anbefaling til at hoppe ombord i en Peugeot

Profil slettet

Profil slettet

06-08-2007 kl. 17:01

min 307er er en 2,0 benzin. Der har ingen problemer været overhovedet. Motoren er kraftig og indbyder egentlig til cruiseragtig kørsel