Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin S.

Martin S.
bruger siden
25-03-2007

15-06-2007 kl. 19:43

Tja nøgternt set er det jo en bil.. Hvis man anskuer det fra en sikkerhedsmæssig synsvinkel så er det nok nærmere en mikroovn som producenten også er kendt for at fabrikerer.

Spøg til side, så er det et meget ringe køretøj både set med den dårlige sikkerhed som den præsterer samt hvad man reelt får for pengene mht. udstyr, gensalgsværdi mv.

Kig hellere lidt på Kia Picanto, VW Fox eller måske trioen Peugeot 106/Citroen C1/Toyota Aygo.

Det kan godt være de koste lidt mere, men I får mere sikkerhed som må være det primære og dertil kommer bedre økonomi på sigt, når man tænker på gensalgsværdi, rep. udgifter mv.

Held og lykke..

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-06-2007 kl. 21:37

hey.

købte en daewoo matiz i 7/05 (chv. er det samme). den har fragtet mig ca 30.000.- km nu. og har på intet tidspunkt fejlet andet end en def. forlygte pære. og jeg tæsker den fuldstændigt ubehersket hvergang jeg kører i den, da jeg ikke kan forelige mig med dens ufattelige sløvhed (66 HK). så kan stå inde for kvaliteten, købte den som bil nr. 2 og har haft nye BMW, VW, Ford oma. som ikke har holdt 10.000 km med min hensynsløse kørsel!
Bilen er meget simpel teknik så go for it. men indstil jer på at skulle dø hvis i kører galt med over 35 km/t. (who wanna live forever?)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg