Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

12-06-2007 kl. 11:07

Denne debat har pludselig udviklet sig til en reklamekampagne for Skoda's kvalitet.
Men det er jo bare ikke det, der er spørgsmålet her.
Der er ingen her inde, der stiller spørgsmålstegn ved Skoda Fabia's kvalitet, ligesom samtlige tests viser, at det er en god og stabil bil.
Men når nu Louise ikke er så vild med den, så skal hun selvfølgelig ikke købe den.

Louise, jeg synes, at du skal overveje, om en bil af Fabia's størrelse overhovedet er særlig optimal for en familie på fire - især med en barnevogn i bagagerummet.
Jeg har et vennepar, som faktisk var meget glade for deres Fabia st.car, men allgevel valgte at skifte den ud med en Octavia st.car kort tid efter, at de fik deres første barn.

Jeg ville klart gå en klasse op, selvom det selvfølgelig koster lidt andre steder. F.eks. skal bilen måske være lettere brugt, og den kører sikkert heller ikke 20 km/l.
Da du nævner, at du hellere ville have haft en Ford Fusion, kunne du jo overveje nogle af Ford's andre modeller.
Der er god plads i både Focus og Mondeo st.car, og hvis det er den lidt højere siddeposition i Fusion, der tiltaler dig, skulle du prøve en C-Max.

Hvis du vil have pladsen, uden at købe brugt, er der nok ingen vej udenom familiecontainerne.
Her kan du med lidt forhandling finde en Berlingo 1,6 HDI multispace til ca. 200.000 kr. (listepris ca. 208.000 kr).
Hvis ikke du selv gider at "prutte", kan du også finde den her: http://www.bilrabat.dk/lagersalg.htm

God fornøjelse.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-07-2007 kl. 20:21

Der findes vist ikke så god, solid robust og pålidelig bil som denne, plus den har enorm gode køre egenskaber, plus skal kun til service ved hver 30.000 km, så der går du ikke forkert

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg