Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

25-05-2007 kl. 21:56

Jeg købte 14 tommer alufælge med vinterdæk hos T-hansen for 3000kr sidste år, dem har jeg været vældigt godt tilfreds med. De hedder Raze five star, du kan prøve at gå ind på T-Hansens hjemme side, så kan du prøve dem på din bil i et specielt program der hedder wheel guide. Jeg købte mine med sunny (kineserdæk) men du kan også få andre mere anerkendte dækmærker, eks Continental og Good-year.
Håber dette gav dig inspiration. VH. Ole

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-05-2007 kl. 09:19

Du har mht. kineserdæk, jeg købte med de dæk da det er til vores nr 2 bil en Fox, og tro det eller lad være de har gjort det godt i vinter med al den sne der var. Men jeg fremhæver også muligheden for andre dæktyper. Til vinter skal jeg have vinterdæk til vores ny Seat, det bliver 16 tommer alu, med Michelin Alpin A3 til 5800kr også hos T-hansen, det er altså en rimelig pris. Det er mig selv der kører i Foxen, og jeg var simpelthen nødt til at afprøve om de er så ringe som folk siger, og det har de ikke været hos mig, jeg havde besluttet mig for at hvis det var noget lort, blev de bare skiftet, for alufælgene havde stadig været billige. Jeg kom til at skrive det var 14 tommer, det er ikke rigtigt det er 15 tommer. Men konen får Michelin på.
Ole

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg