Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-05-2007 kl. 20:00

Lige præcis!

Og hvis man ofrer de penge det koster at få en FDM brugtbilsattest med 6 mdr garanti på sin bil, så er man godt med. De 2 års reklamation, som forhandlerne giver, ender alligevel i tovtrækkeri, når man er nået over de 6 mdr og man selv hænger på bevisbyrden.

Og jeg arbejder ikke hos FDM ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

nikolaj Sunesen

nikolaj Sunesen
bruger siden
06-01-2004

19-05-2007 kl. 14:03

der er jo en grund til man ønsker at sælge privat og ikke ved forhandleren.
Man gider jo ikke sætte sin bil tilsalg på nettet for den samme pris som forhandleren vil give - så havde man jo bare solgt den der. Derfor nærmer privat prisen sig forhandler prisen. Når jeg sælger bil vil jeg da gerne have den højeste mulige pris, og hvis jeg tror på at jeg kan sælge bilen for den samme pris som forhandleren, så sætter jeg prisen derefter. Jeg eller andre tvinger ingen til at købe - så hvis nogen syntes prisen er for høj - så byd under eller find en anden bil ...

nikolaj Sunesen

nikolaj Sunesen
bruger siden
06-01-2004

19-05-2007 kl. 14:04

der er jo en grund til man ønsker at sælge privat og ikke ved forhandleren.
Man gider jo ikke sætte sin bil tilsalg på nettet for den samme pris som forhandleren vil give - så havde man jo bare solgt den der. Derfor nærmer privat prisen sig forhandler prisen. Når jeg sælger bil vil jeg da gerne have den højeste mulige pris, og hvis jeg tror på at jeg kan sælge bilen for den samme pris som forhandleren, så sætter jeg prisen derefter. Jeg eller andre tvinger ingen til at købe - så hvis nogen syntes prisen er for høj - så byd under eller find en anden bil ...