Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

09-05-2007 kl. 22:40

Spørg om den er blevet undervognsbehandlet. Men umiddelbart ser den fin ud (de kan ellers godt være blevet lidt blege i den røde lak ved den alder)
Men du skal helt klart ha et lille afslag for skaden - det kan selvfølgelig være at sælger så siger at det er medregnet i prissætningen...

P.s. Jeg synes ikke jeg kan se de tågelygter der skrives om i annoncen, men det er måske tågeBAGlygte der menes..

Men god fornøjelse

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

10-05-2007 kl. 01:05

Hej du kan roligt slå 5000. af prisen så må sælger komme med et nyt bud.Har den buler/ridser skal det med som nedslag i prisen medmindre en tilsvarende bil er noget dyrere

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

11-05-2007 kl. 18:15

Mange herinde siger, at man skal forvente et afslag på f.eks. 10.000 kr. Det er altså noget fis, for det er absolut ikke altid tilfældet.

Det er klart, at hvis du i forvejen sidder og udvælger den billigste bil her på nettet, så kan du altså ikke forvente så meget afslag, som hvis du finder en, der er prissat lidt højt.

Jeg har pt. selv en bil tilsalg her på bilbasen, og det er den absolut billigste af den model lige nu.
Selvfølgelig gider jeg ikke give yderligere rabat på den.

Jeg kunne selvfølgelig godt sætte den 5-10.000 kr dyrere til at starte med, så jeg dermed har lidt at give af.
Men helt ærligt. vi er altså i Danmark og ikke på et tyrkisk kræmmermarked.