Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
03-05-2007 kl. 22:31
Pladsmæssigt er den eminent, bagagerummet er stort, og der er god benplads på bagsædet.
Profil slettet
07-05-2007 kl. 21:20
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
08-05-2007 kl. 20:55
Jeg vil dog istedet kommentere lidt på et par af de andre indlæg.
En Ford Focus st.car er en god bil, men den koster faktisk lige så meget brugt som en Mondeo, selvom Mondeo'en er en helt klasse større.
Med tre børn gør det Mondeo'en til et bedre valg.
Der bliver nævnt, at man ikke kan køre en Mazda 626 ihjel.
Det er altså en sandhed med modifikationer.
Jeg har haft ca. 10 forskellige biler - iøvrigt aldrig det samme mærke to gange.
Her iblandt også en Mazda 626, og det var faktisk den absolut mest fejlbehæftede af dem alle - og det selvom jeg også f.eks. har kørt Alfa, som ellers ofte bliver kritiserede.
Og ja, jeg ved godt, at jeg sikkert bare har været uheldig, men det viser bare, at der ikke findes et sikkert køb.
Et lille forslag til dig kunne være, at finde en bil som har kørt mange km i løbet af kort tid.
Det kunne f.eks. være en tidligere sælger-bil, som man ofte kan finde med 150.000 km på tælleren, når de er kun 3 år gamle.
Sådan en bil har sikkert kun kørt varme km, så den er absolut ikke færdig.
Til gengæld har den haft den største afskrivning allerede pga. de mange km.
Ved at gøre det på denne måde, får du en bil som er så ny, at den har alt det gode sikkerhedsudstyr, og hvis du så kører f.eks. 10.000 km om året i den i 5 år, så har du en 8 år gammel bil, som har kørt 200.000 km, og stadig har en vis værdi.
Benny Due
bruger siden
09-10-2003