Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004
06-04-2007 kl. 11:02
Som hdi skriver har farten utrolig meget med forbruget at gøre,de 16,1 km/l som fabrikken opgiver er et gennemsnit af by-landevej-motorvej,her vil du se at kører du mest motorvej er 14 km/l meget godt,næsten det som er opgivet fra fabrikken.