Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

04-10-2007 kl. 20:51

Men det er sikkert fristende for værkstedet at skrive regning på udskiftning af censor til ABS. Man kan meget nemt selv teste om censorerne fungerer. Det kræver blot et voltmeter som kan måle i millivolt området. Forbind voltmeteret til censorens to ledninger og drej hjulet langsomt rundt. Hvis der ses punktvise udslag på voltmeteret, virker censoren. En censor kan kun gå i stykker hvis den påvirkes mekanist.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-10-2007 kl. 19:32

køb da en C5

Profil slettet

Profil slettet

01-11-2007 kl. 18:25

Sidst rettet: 10/11-07

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

01-11-2007 kl. 22:09

køb en Nissan Primera så får du en driftsikker bil der aldrig går istykker uden tandremsskift pga. kædetrukket motor sporty køreegenskaber den er bygget i Sunderland i England men med japansk kvalitet og finish

husk at den skal være undervognsbehandlet (gerne flere gange) skal ha fuld servicebog med stempler nysynet gælder alle biler andre biler skal jo også ha tjækket om tandremmen er skiftet ALTID men ikke Nissan

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

08-12-2007 kl. 21:03

Og hvad betyder det når bilen kører over 300000?

Profil slettet

Profil slettet

12-10-2008 kl. 14:32

Hej Jakob K..
Jeg ved godt det er et ældre indlæg, men alligevel :p
Du skriver om Xantia 1.8 "Hvis den er hård i affjedringen, så skal den have nye gaskugler. "
Det er ikke korrekt. Inden jeg skiftede mine gaskugler hoppede Xantia'en som jeg har til salg op og ned over vejbump.
Det gør den ikke mere. Alligevel er affjedringen meget komfortabel..
Jeg kører stadig Xantia på 6. år (har købt en "ny" brugt) og elsker de biler! Dog ville jeg ikke købe en 1.6 - der skal også være til en nødvendig overhaling når der er 4 personer i bilen ;)