Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
31-03-2007 kl. 21:53
Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003
01-04-2007 kl. 10:15
Spring den over, den vil forfølge dig resten af livet. Du har, når du engang sælger bilen, oplysningspligt om skaden, hertil er bilen værdi reduceret betragteligt. Du kan sagtens købe en tilsvarende skadesfri Mondeo til identisk pris, som ikke er speciel, det er niveauet. Husk der kører mange flådebiler, som leveres fabriksnye for ca. 300.000,-. Du kan idag bl.a få leveret Fabriksny Toyota Avensis 1.8 SOL St. car Business for Kr. 300.000,- og presser du lidt på får du den for 295.000,-
- 07 registreret og model. Kig evt. på 06 registreret VW Passat st.car 2.0 FSI - den kan du med held afhente 2-6 mdr. gammel for Kr. 300.000,- de står alle steder. Husk så at sælge din gamle bil på BilBasen, eller autocom og få 5.000 mere for den. Held og lykke.
Henrik M.
bruger siden
20-02-2005
01-04-2007 kl. 14:39
Der er rigelig andre at vælge imellem til næsten samme pris. En bil der har haft en sådan skade, er meget meget svær at komme af med igen, og du vil få klart mindre for den, hvis forhandleren overhovedet vil tage den ind!
Det er ligemeget, om den er blevet testet og fundet ok., der kan nemt være skjulte fejl, som først bliver opdaget senere. Ofte er der en masse følgefejl på biler, der har haft en stor skade.
Så undgå den!!
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
02-04-2007 kl. 11:56
Derfor skal du kun købe denne Mondeo, hvis den er væsentlig billigere end en tilsvarende bil, der er skadesfri.
Da der er utroligt mange Mondeo 1,8 Trend st.car til salg hele tiden, bør det være ret nemt at sammenligne priser.
Jeg vil mene, at du skal spare 15-20.000 kr i fht. til en skadesfri model, før du skal slå til og købe bilen.
Iøvrigt kører jeg selv i en Mondeo helt magen til, og kan kun anbefale den - det er en dejlig, rummelig og velkørende bil.
Den skal du nok blive glad for.
Profil slettet
02-04-2007 kl. 16:48
Jeg ville, som nogle af de andre indlæg også siger, springe den over. Med en så omfattende skade kan du ikke undgå at der er skåret skadede dele af den med efterfølgende svejsning. Og det svækker konstuktionen af bilen. Både sikkerhedsmæssigt og jo flere samlinger, desto større risiko for rustangreb.
Og til 240 tkr. kan du sagtens finde et bedre eksemplar. Evt. en årg. 04 istedet.
Jeg kan, som Søren Hansen, kun give Mondeo'en roser. Kører selv i en 03 TDCi GHIA stc. med læderkabine og hele remsen. Fantastisk køretøj.
God vind!!!!