Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

27-03-2007 kl. 15:03

Ja der er en væsentlig forskel på de to motorer du skriver om. Den på 122 hk er den motor der går tilbage til vectra b's tid. Det er en udmærket motor men den er ikke nær så smidig og økonomisk som den på 140 hk.

Den på 140 hk er Opel's nyeste og er både mere økonomisk og kører med mere overskud. En fantastisk motor synes jeg.

Synes klart du skal vælge den med 140 hk.

Hilsen John

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

27-03-2007 kl. 15:05

De er iøvrigt begge 1,8 l motor og ikke 2,2 som der bliver skrevet på siden.

Den har 155 hk og er en direkte indsprøjtnings motor.

Hilsen John

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg