Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
27-03-2007 kl. 15:03
Ja der er en væsentlig forskel på de to motorer du skriver om. Den på 122 hk er den motor der går tilbage til vectra b's tid. Det er en udmærket motor men den er ikke nær så smidig og økonomisk som den på 140 hk.
Den på 140 hk er Opel's nyeste og er både mere økonomisk og kører med mere overskud. En fantastisk motor synes jeg.
Synes klart du skal vælge den med 140 hk.
Hilsen John
Den på 140 hk er Opel's nyeste og er både mere økonomisk og kører med mere overskud. En fantastisk motor synes jeg.
Synes klart du skal vælge den med 140 hk.
Hilsen John
Profil slettet
27-03-2007 kl. 15:05
De er iøvrigt begge 1,8 l motor og ikke 2,2 som der bliver skrevet på siden.
Den har 155 hk og er en direkte indsprøjtnings motor.
Hilsen John
Den har 155 hk og er en direkte indsprøjtnings motor.
Hilsen John