Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
14-03-2007 kl. 19:42
Men det kommer an på om du skal have en masse ekstra udstyr i eller standard.
Hvis det er standard kan de som regl finde den inde for nogle måneder. Med lidt held.
Men skal du, som min ven der har fået alt undtagen læderkabine, kan du vente op til et år på den...
Synes dsuden man kan få mange andre biler i den prisklasse lagt hurtigere der er mindst lige så interessant.
Hilsen John
Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004
15-03-2007 kl. 20:07
Men prøv at ringe til de forskellige Honda-pushere, måske en af dem har "din" bil stående. Udstyret du nævner er alt sammen noget som forhandleren montere, så det giver ikke den store ekstra ventetid.
Jeg må tilstå at jeg heller ikke kan få øje på de øvrige interessante bud i den prisklasse, heller ikke selv om jeg prøver.
Med venlig hilsen Kim
Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004
16-03-2007 kl. 13:05
Med venlig hilsen Kim
Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004
16-03-2007 kl. 19:11
I dag kl. 13:05 af Kim Kristensen - Rating 1,0
Jeg har kørt tæt ved 6500 km i min 1,8 Sport siden 15/12-06, og jeg er stadig tilfreds med hele bilen. Den har et sæt friske køreegenskaber, men er stadig behagelig og det omfattende udstyrsniveau hjælper jo også på det punkt. På dårlig asfalt kan der være nogen dækstøj men ikke belastende, det er næppe meget anderledes i andre biler. Jeg har kun kørt på vinterdæk med bilen (ud over kort prøvetur), og mønstret med de mange lameller kan godt støje lidt i sig selv. Det er iøvrigt støj jeg syntes bliver fremhævet som det værste ved de nye, og iøvrigt nydelige samt svært populære modeller fra Seat. Tirsdag kørte jeg eksempelvis 766 km i bilen, trætheden bagefter skyldes den 15 timers arbejdsdag og ikke bilen. Den lovede benzinøkonomi holder i mit tilfælde fint, og det er flot på en helt ny bil. Efter de første 5952 km ligger gennemsnittet på 15,38 km/l, den dårligste tank på 14,10 og den bedste 16,34 km/l (ikke målt med computeren men beregnet ved påfyldning).
Med venlig hilsen Kim
Kasper Olsen
bruger siden
21-09-2005
20-03-2007 kl. 10:09
Prøv at tage fat i OL biler i Ishøj.
Han er aut. Honda forhandler, og reklamere med flere Civic'er her på siden. De er vist indregistreret men de står alle med 0 km og årgang 2007.
Måske han kan hjælpe.
Held og Lykke.
(I øvrigt en superfed bil...)