Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

14-03-2007 kl. 19:42

Min Ven bestilte sin i oktober og har får den i denne måned...

Men det kommer an på om du skal have en masse ekstra udstyr i eller standard.

Hvis det er standard kan de som regl finde den inde for nogle måneder. Med lidt held.

Men skal du, som min ven der har fået alt undtagen læderkabine, kan du vente op til et år på den...

Synes dsuden man kan få mange andre biler i den prisklasse lagt hurtigere der er mindst lige så interessant.

Hilsen John

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kasper Olsen

Kasper Olsen
bruger siden
21-09-2005

20-03-2007 kl. 10:09

Hej Anders.

Prøv at tage fat i OL biler i Ishøj.
Han er aut. Honda forhandler, og reklamere med flere Civic'er her på siden. De er vist indregistreret men de står alle med 0 km og årgang 2007.
Måske han kan hjælpe.
Held og Lykke.
(I øvrigt en superfed bil...)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg