Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

10-03-2007 kl. 15:56

Mekaniker har sagt god for den, og sælger ellers virker rimelig pålidelig, så er det måske ikke så slemt.
Det kan jo være at ejeren har en mekaniker-ven der laver service på bilen, hvilket ikke er dårligt. Man er vel altid endnu mere på stikkerne med vennernes biler...

Hvis du bare begynder og få lavet service på bilen, så er den vel fin nok....

Hvad har sælger sagt at grunden til at der ikke er lavet service på aut værksted?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

10-03-2007 kl. 17:59

Er i alle fuldstændige vanvittige ?

Man køber aldrig en bil uden fuld servicebog især ikke en Peugeot, da de har en udvidet garanti indtil 200.000 km. Om så bilen er 20 år gammel.

Hold dig langt væk fra den bil, især til 80.000 kr. jeg kunne forstå hvis det var 20.000 kr. vi talte om.

Profil slettet

Profil slettet

10-03-2007 kl. 23:51

Hvis en prof. mekaniker har checket bil mekaniske dele, og har sagt ok for den, skulle det være ok. Men han kan ikke kontrollere alt, men kun en stikprøve på slidedele m.m. Hvis en bilen ingen servicebog har er det helt sikkert en ulempe den dag du skal af med den igen. Fordi det er det samme som en person uden en fortid. Den næste køber får ikke den samme tillid og tryghed, hvis der havde været en servicebog. Er du selv itvivl, så find dig en anden bil, der er masser til salg, og der vil komme andre.

Profil slettet

Profil slettet

11-03-2007 kl. 00:40

Nej, jeg er ikke vanvittig, men jeg ved ikke med resten af alle andre.

Profil slettet

Profil slettet

14-03-2007 kl. 17:05

Ved andre biler end Peugeot kan man godt købe en bil uden servicebog, men det er vigtigt at der følger servicebog med til Peugeot, da de har en 200.000 km garanti, men kun hvis alle service er overholdt.

Så glem alt om en Peugeot uden servicebog.