Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

04-03-2007 kl. 20:59

Så vidt jeg har hørt, så kører den omkring 12-13km/l.

Men der kommer en ny model Lancer senere i år, som kan fås med diesel..

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

06-03-2007 kl. 21:01

Mitsubishi er et udmærket kvalitetsmærke med meget udstyr. Men desværre er forhandernettet meget minimalt, og de sælger ikke særligt godt. En 2.0 Benzin kører 10-12 km/l, find din hellere en nyere brugt diesel, hvis du ønsker trækkraft.

Profil slettet

Profil slettet

12-03-2007 kl. 12:01

Hej

Har selv overvejet lanceren og prøvekørt den et par gange. Den kører fantastisk. synes dog at den som st.car er for lille, ift. bagagerum er det for lille.
Jeg har istedet kastet min kærlighed på en peugeot 406 2,2 ts4 eller xs4. overvej seriøst den bil. Den kører helt perfekt, dejlig lydsvag, og rigtig godt udstyret med automatisk klima, fartpilot m.m.
god jagt

Erik Werner Petersen

Erik Werner Petersen
bruger siden
28-06-2007

26-07-2007 kl. 23:17

Jeg har nu haft en lancer 2.0 st.car i 2½ år nu, den har i gennemsnit kørt 11.5 km/l, aldrig under 10.2 km/l dog heller aldrig over 14.1 km/l.
Den kører fabeltagtigt, har aldrig haft problemer med den.
Man får rigtig meget kvalitets bil for pengene.
Det er rigtigt at bagerummet ikke hører til de største, det har dog aldrig været et problem for os, der er rigeligt med plads.
Vi valgt bilen udfra følgende kriterier:
1. Havde før ejet en Mitsubishi Galant 2.0 GTI, som havde kørt over 200.000 km uden problemer, den fejlede aldrig noget.
2. Lancer'en kostede kun 240.000 kr det var næsten umuligt at finde en stationcar med en 2.0 l motor os andre fabrikanter.
3. Det var en af de eneste biler i denne prisklasse, hvor der kunne sidde voksne på bagsædet når jeg sad som fører, de fleste biler i denne størelse har kun plads til børn eller slet ingen på bagsædet når jeg sidder forest!
4. Det var absolut den sjoveste bil at kører af dem vi prøvede, før vi valgte.
5. 3 års garanti.