Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kim Dalsgaard

Kim Dalsgaard
bruger siden
20-10-2006

03-03-2007 kl. 14:11

Hej Heine,

jeg har muligvis et alternativ til dig :-)
Jeg har en to år gammel MPV som jeg sælger grundet overgang til firmavogn. Det er IKKE en Kia. Men du får en superlækker vogn til en pris der ligger under en ny Kia Carnival. Jeg har taget den første store afskrivning... Hvis du er interesseret kan du smide din e-mail eller telefonnummer til mig på kim@snorkel.dk

/Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

04-03-2007 kl. 13:49

En rimelige billig bil med masser af udstyr. Der får du ikke kvalitet, men er god garanti fra ny. Du får ikke super gode køreegenskaber, men en stor tung vogn i dagligdagen at køre rundt i. Holdbarhed / kvalitet - skift den inden garantien udløber. så skal du ikke risikere at få store udgifterne til reparation. Hvad vægter du mest meget plads/rummelighed, udstyr, lav pris. ELLER fornuftig plads, udstyr som dækker dit behov til en fornuftig pris.

Profil slettet

Profil slettet

08-03-2007 kl. 21:25

Vil kraftigt fraråde dette fartøj! Det ruster ekstremt hurtigt, mekanisk, finish osv. er dårlig.

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

04-04-2007 kl. 19:26

Der er også Hyundai TraJet 2,0 crdi,også en god campingtrækker,7 enkelt sæder,6400 kr i afgift,kører ved blandet kørsel reelt 13 km/l,har selv en sådan,og er utrolig godt tilfreds med bilen.