Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2007 kl. 14:57

Dinitrol - det var da noget af en påstand. Den kunne jeg godt tænke mig at høre argumentationen for...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2007 kl. 15:45

Jeg er ellers som udgangspunkt glad for Toyota'er, men at en gang rustbeskyttelse skulle virke som støjdæmpning lyder nu godt nok lige rigelig fantastisk, lige meget hvilket bilmærke det er på...

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2007 kl. 16:38

Logisk tænkt, så må undervognsbehandling (jeg ville nu vælge Suvo istedet) dæmpe, da det jo bliver lagt som et lag under bund, og i skærme. Men sikkert ikke nok til, at man kan høre forskel.

Jeg må stille mig uforstående overfor, at den skulle larme - nu er det godt nok en faceliftet diesel jeg normalt kører i, og den siger absolut ingenting.
Vil man dæmpe yderligere, kan man få diverse lydisolerende materiale, til at klæbe på i døre, under hjelmen osv.

Profil slettet

Profil slettet

14-02-2007 kl. 03:16

Det koster ikke alverden, og kan købes hos de fleste billistbutikker (Meca osv.) Du skal så selv klippe det til, og så er det lige til at klistre på. Mener dog, at der er noget isolering under hjelmen på en E12 standard. Så det er nok torpedopladen du skal have klistret ind, og så evt. noget i dørene.