Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
12-02-2007 kl. 21:31
Ofte hænger BMW og Honda ud i samme hus. Har aldrig haft vrøvl i de huse. Alt er bare blevet lavet per kurance under garanti. Accorden er ihvertilfald blevet overdænget med ros. Så mon ikke også fr-v'en er iorden.