Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2007 kl. 14:17

Mercedes.
Men til 300-400Kkr. Nahhh ....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2007 kl. 20:07

Der er ikke så mange der jubler over Volvoen og Saaben herinde, som du kan høre.
Men istedet for en C5, kan du også få en Hyundai Sonata 140TDI til samme penge. Og de er i samme kvalitetsniveau. Jeg synes de begge er nogle gyng-ganger. Og ved 160km/t er der PÆN HØJ vindstøj og sejlen.
Men man får meget jern for pengene.
Til 400Kkr får du kun de skrabede modeller af Volvo, Saab, Honda, BMW, Passat og Avensis. Og da slet ingen ny BMW320d.

Hint. Brug den udvidede nybils-søgemaskine herinde. Vælg Maxpris<=400Kkr og drivmiddel=Diesel. Se hvad der popper op. Er du mere sulten så sæt Maxpris til<=500Kkr eller prøv på de brugte. Udvælg de biler der virker interessant. Hop ned til diverse forhandlere og få en tur. Vær forberedt med en skema til noter. That's it.

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2007 kl. 03:33

Min anbefaling vil helt klart være: Hold fast i Mondeo! Jeg kører selv i en '03 stc. 2.0 TDCi GHIA med 130 hk. Det er en bil med alt i komfortudstyr, og masser af motorkraft til de lange pendlerture. Samtidig er der rigeligt med plads til familien. Og med budgettet på op til 400tkr kan du gå ned til dinlokale Ford-forhandler og bestille en 2.0 TDCi Trend stc. til den nette sum af 394.704 kr. + lev. 3.480,-

Profil slettet

Profil slettet

16-11-2007 kl. 14:22

Sæderne er bedre end dem i tilsvarende Audier, VWer og BMWer og så køre Volvo S40/V50 bare kanon godt. Desuden er kabinenkvalitetten på højde med den man finder i eks. Audi A3 Sportback