Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Henrik M.
bruger siden
20-02-2005
12-02-2007 kl. 16:58
Kender ikke så meget til Jacon biler, men har hørt om én, der har købt bil der. Efter 1 måneds tid begyndte gearkassen at 'skralle' skønt bilen er en '04 med 70.000 km. på bagen. I denne forbindelse var Jacon biler ikke meget for at yde den garanti, som de var forpligtede til (jf. købeloven). Sagen trak i langdrag, og jeg ved ikke, hvordan den endte.
Nu er dette jo kun et enkeltstående tilfælde, jeg kender som nævnt ikke andet til Jacon biler....
Profil slettet
12-02-2007 kl. 18:51
Jeg har handlet med dem for ca. 3 mdr. siden - der har efterfølgende været et par ting som skulle rettes.
Det blev gjort hurtigt, korrekt og uden problemer - så jeg har været og er fortsat tilfreds. Kan fint anbefale dem og jeg kan sagtens finde på at handle med dem igen.
Det blev gjort hurtigt, korrekt og uden problemer - så jeg har været og er fortsat tilfreds. Kan fint anbefale dem og jeg kan sagtens finde på at handle med dem igen.
Profil slettet
12-02-2007 kl. 18:51
Jeg har handlet med dem for ca. 3 mdr. siden - der har efterfølgende været et par ting som skulle rettes.