Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kristian Petersen

Kristian Petersen
bruger siden
24-03-2006

30-01-2007 kl. 12:13

Med mindre du holder en gennemsnitshastighed på 160-180 km/t så er der noget galt... :-) Jeg gætter på at det er lambdasonden der er defekt...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-02-2007 kl. 09:35

Hvis den har gået mere end 400Kkm, så kan det godt være at du skal checke ventilerne.

Profil slettet

Profil slettet

03-02-2007 kl. 12:39

Det er sandt med at 1.6'ern ikke er så økonomisk og at 1.8 LeanBurn kører længere og har flere kræfter.
Har selv haft glæden af at have en Mitsubishi Carisma med en 1.8GDI 125hk. Den gik 7,1 L/100km = 14km/L over 4000km. Ganske fornuftigt for en middelklasse størrelse benziner.

Profil slettet

Profil slettet

04-02-2007 kl. 17:45

OMG!
Ole Kock har viden og humor i stor stil. Keep on going Ole ;=) . Jacob Nielsen fatter nada.
Og Jacob elsker Toyota, hvis I skulle være i tvivl. Jeg køber gerne en Toyota, når de begynder at lave biler med kraft, stil og luksus, som de store BMWer, Audier og Volvoer med 250km/t-stop og plads til 5 voksne.
Come on Toyota you can do it.

Profil slettet

Profil slettet

05-02-2007 kl. 10:42

Hæ. Tæt på +/- 30år. Solgte min far min gamle 540i.
Bimmern gav mig godt nok nogle dejlige minder. Selvom forsikringsselskabet åd godt af mine $$.
Men, hvis du kalder den for legetøjsbil, så er det OK med mig ;=)

Profil slettet

Profil slettet

07-02-2007 kl. 08:59

Jeg har en Corolla fra 1993 med samme motor som din, og har umiddelbart samme brændstofsøkonomi som dig. Jeg kører omkring 13km/l i sommerhalvåret og omkring 10km/l i vinterhalvåret. Jeg pendler 80km hver vej på arbejde i den, så det er bestemt ikke pga. korte ture. Så jeg har bare konkluderet at det nok er der det reelle brændstofsforbrug ligger, og af samme årsag valgt at købe mig en diesel bil (brændstofsbesparelsen betaler faktisk for afdragene til en lille pendler-diesel bil).