Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
16-01-2007 kl. 10:58
Hej Nils. Anede ikke at Skoda RS kunne fåes med en mindre 150FSI motor. Den RS jeg kender til har en 200HK motor (det er den fra reklamerne). Istedet for alt den snak, så hop ned til både Ford og Skoda og prøv. Prøv! Så vil du opdage at (din svigerfar er sikkert totalt glad for sin Mondeo, da det er den nyeste bil han har haft) Skodaen bare ER det bedre køb af de 2. MEN! Der er altså andre fisk i havet. Prøv andre mærker. Sæt et max i pris og kom ud at prøve BMW'er, Toyota'er, C5'er, P407'er, osv. Du SKAL hele vælten igennem. Helst to biler af hver type, da den ene godt kan være en den-kom-jeg-sgu-af-med-hurra bil, mens den anden bare er ok.
Hold pause et stykke tid. Den du allermest har lyst til at prøve igen, har napset dit hjerte. Og hvis du også kan få hjernen med, jamen så er den bare kringeling.
Og ja, jeg ved at Mercedes'en er gammel og har kørt mange km, men goddam hvor er man kongen i den :=)
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
16-01-2007 kl. 14:25
Hej Nils
Jeg har selv lige købt en Mondeo med den lille V6 motor.
Vi overvejede til at starte med også bare en 2,0 Mondeo. Men jeg blev så skuffet over den bil. Da vi var ude på motorvejen og kørte 110 kmt og ville lave en frisk lille overhaling, blev det ikke til så meget. Der sker ikke noget ved 110 kmt. Den der speedometernål flyttede sig kun meget langsomt på trods af at sømmet var i bund.
Og det er vel og mærke en diciplin jeg har behov for tit. Det kunne jeg simpelt ikke leve med. Det var sig sikker på at jeg ville fortryde...
Men bilen kørte ellers fint og behageligt.
Jeg er vant til en Carina E 2,0, og den flytter sig altså når man jokker på speederen.. Den er nok lige så hurtig/Langsom som vores Mondeo V6(170 HK)
Så de der Mondeo-biler er bare langsomme...
Og mht skoda 2,0 Fsi vil den være noget kvikkere i alle dicipliner ifht Mondeo 2,0, men nok det samme som Focus med 2,0 motor
Jeg har selv lige købt en Mondeo med den lille V6 motor.
Vi overvejede til at starte med også bare en 2,0 Mondeo. Men jeg blev så skuffet over den bil. Da vi var ude på motorvejen og kørte 110 kmt og ville lave en frisk lille overhaling, blev det ikke til så meget. Der sker ikke noget ved 110 kmt. Den der speedometernål flyttede sig kun meget langsomt på trods af at sømmet var i bund.
Og det er vel og mærke en diciplin jeg har behov for tit. Det kunne jeg simpelt ikke leve med. Det var sig sikker på at jeg ville fortryde...
Men bilen kørte ellers fint og behageligt.
Jeg er vant til en Carina E 2,0, og den flytter sig altså når man jokker på speederen.. Den er nok lige så hurtig/Langsom som vores Mondeo V6(170 HK)
Så de der Mondeo-biler er bare langsomme...
Og mht skoda 2,0 Fsi vil den være noget kvikkere i alle dicipliner ifht Mondeo 2,0, men nok det samme som Focus med 2,0 motor
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
19-01-2007 kl. 13:05
Gert.... hehe jeg skal lige love for du har fat i noget der....