Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

11-01-2007 kl. 21:03

Enig, men siden er teknisk forældet. Specielt forummet. Det vinder ikke priser i brugervenlighed. Men hvis de strammer røvballerne burde der komme et nyt design dette år. Snart forhåbentlig.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-01-2007 kl. 21:09

Jeg synes at det er skide besværligt at man ikke har flere søge resultater, såsom landsdel m.m. se bare på Den Blå Avis`s hjemmside, den er sgu god, men det ville være dejligt med flere muligheder ikke ?

Andreas Christiansen

Andreas Christiansen
bruger siden
17-01-2006

11-01-2007 kl. 22:52

jeg er enig med alle som har skrevet indtil nu.Jeg mener også at Bilbasen må tage sig sammen og gøre noget ved alle de langsomme problemmer her på siden.Og når jeg skal skifte bil om ca.1år så kunne jeg også godt lide,hvis det var lettere at søge f.eks sdr.jylland eller midt.jylland. tak

Profil slettet

Profil slettet

11-01-2007 kl. 23:53

Hastigheden ser jeg som det største problem. Det tager ofte utroligt lang tid, bare at læse svarene igennem i en tråd i foraerne, hvis man da ikke får meddelsen "siden kan ikke vises" midt i det hele. Det kan ikke være rigtigt, at det skal køre SÅ langsomt!

Profil slettet

Profil slettet

12-01-2007 kl. 06:19

Dette problem kan jeg så ikke lige få øje på ? Bilbasen kører fint og hurtigt på min pc, jeg bruger xp med en 4 m/bit forbindelse.

Profil slettet

Profil slettet

12-01-2007 kl. 09:23

Det er værre nogle gange, end andre gange. Lige pt. kører det nogenlunde.

Kenneth Bon Nielsen

Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005

12-01-2007 kl. 10:09

Vi forventer indenfor nær fremtid at kunne præsentere bilbasen.dk i nyt design - med væsentlig forbedret hastighed og søgning.

Vi håber, I vil hænge på så længe :)

Med venlig hilsen

Kenneth Bon - BilBasen

Profil slettet

Profil slettet

12-01-2007 kl. 15:58

Hvis du gerne vil kigge flere 100 sider igennem, så god tur, men jeg søger mere snævert og gider ikke kigge på andet end det jeg søger.....så skulle den ged være baberet !

Profil slettet

Profil slettet

12-01-2007 kl. 20:19

Hejsa.

Jeg vil gerne tilslutte mig den lille gruppe af personer som ikke har de store problemer. Hastigheden virker fint hjemme hos mig. Det eneste problem jeg af og til kan have er, at en artikel ikke kan vises.
Overordnet set syntes jeg at det er en udmærket side. Jeg er specielt glad for debatforummet og at man kan søge efter gamle spørgsmål/kommentarer. Jeg syntes også, at mange af deres artikler er gode og så syntes jeg at initiativet de sidste par år med bilkonkurrencen har været kanon.

Mvh. A.

Profil slettet

Profil slettet

12-01-2007 kl. 20:57

jeg syntes man skulle begrænse søge delen til kun at omhandle corolla og carina´er fra 94 til 97 der har kørt over 300.000. og med undervognsbehandling. det er jo ifølge forrummet det eneste der dur. så hvorfor kigge i andre retninger???

Profil slettet

Profil slettet

12-01-2007 kl. 21:29

En anden ting der kan irritere mig grænseløst, er de par lyd-reklamer der hærger på siden fra tid til anden. Har man sine højttalere tændt, får man et mindre chok, når man uforvarende kører sin mus henover en eller anden underlig handskedukke i en opel eller den skingre supra !!