Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

07-01-2007 kl. 18:41

Bilen er en rigtig møgbalje samlet med bind for øjnene og grim som arvesynden, bare vent til du skal sælge den ,it råd køb den bare du får en bil for resten af livet du aldrig kommer af med.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Andreas Christiansen

Andreas Christiansen
bruger siden
17-01-2006

07-01-2007 kl. 21:51

A.C Hvis du køber en ny Cerato,så tror jeg ikke du skal være nervøs.Jeg har lige set på Kia Cerato 1,5Crdi og syntes den er flot også smart indvendig.Hvis du giver den undervognsbehandling hvert 2-3år så tror jeg den er ok.Hvis du skifter indenfor 3-4år så kan du sagtens sælge den igen.Der kører mange i sdr.jylland.Tag en god prøvetur i en så tror jeg du er overbevist.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

07-01-2007 kl. 22:58

jeg vil helt klart vænte til den nye Kia Ce'ed (afløser for Cerato) kommer til foråret hvis den altså kommer som diesel og jeg synes ikke en Cerato er grim den er bare kedelig

Profil slettet

Profil slettet

08-01-2007 kl. 18:09

kia står for koreansk industri affald jeg ved det har selv været ejer af en kia picanto

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2007 kl. 22:01

Jeg er ikke helt tilfreds med min Cerato 1,5CRDI årg. 6/2005. Efter 40000Km måtte jeg skifte kobling (på garanti). Nu efter 60000Km er der rust i begge bagdøre ved samlingen mellem vindue og dør (Kia har endnu ikke besluttet, hvad der skal ske). Den har fået PAVA lige efter købet. Har haft problemer med gearskiftet ved høje temperature (ture til Italien).

Trækkraften kan der ikke klages over. Brændstoføkonomien er ikke tilfredsstillende. Jeg kører mellem Esbjerg og Billund hver dag. 130km ialt. Gns. km/l er 17,6. Har haft den på 18 men heller ikke højere. Jeg havde forventet noget højere.