Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
06-01-2007 kl. 22:57
Hej Henning
Tænker på hvor du køber de bremser... Er det på et Peugeot værksted eller er det T.Hansen eller Høyer autodele.
For dem jeg købte engang til min Opel Ascona fra Høyer holdte ikke en skid og det gælder også T.Hansen..
Man kan ikke få gode skiver til så billige penge og der skal intet til før de bliver skæve..
Hilsen John
Profil slettet
09-01-2007 kl. 21:35
Hej Henning..
Tak for svaret, ja det er lidt mærkeligt, men tro du skal gøre som Claus og skifte til Brembo, som jo er et at de bedste i verden... De er virkelig mærke og det virker.
Og til Claus jeg havde en 206 hdi 1,4 i to år og har aldrig haft så mange problemer med en bil... Købte den fra ny og den både gik ud, fik skiftet kobling og alle stik i lygter og sprang 12 pære på en gang og gik i stå om morgen når man skulle bakke og vil derefter ikke starte i 20 min. og jeg kunne blive ved
Hilsen John
Tak for svaret, ja det er lidt mærkeligt, men tro du skal gøre som Claus og skifte til Brembo, som jo er et at de bedste i verden... De er virkelig mærke og det virker.
Og til Claus jeg havde en 206 hdi 1,4 i to år og har aldrig haft så mange problemer med en bil... Købte den fra ny og den både gik ud, fik skiftet kobling og alle stik i lygter og sprang 12 pære på en gang og gik i stå om morgen når man skulle bakke og vil derefter ikke starte i 20 min. og jeg kunne blive ved
Hilsen John