Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

31-12-2006 kl. 12:02

Ja det er bare typisk forhandlere... de laver den hvergang. Man skal altid spørge om første indr. dato. Du kan være 150% sikker på at når forhandler skal beregne en pris er bilen en årgang ældre, end når din ven køber den. Mindst 90% af alle forhandlere laver det nummer... Nogle er dog flinke at skrive første indr. dato længere nede. Men Så vil jeg da også udnytte muligheden og ønske alle et godt nytår. MVH Martin

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg