Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

27-12-2006 kl. 15:47

Har ikke erfaring med motoren, men synes det er mange kilometer den har på bagen. Hvis du skal ge den som pendlerbil, vil jeg nok ikke købe den, for så kommer den jo til at køre vildt mange kilometer. Du skal tænke på, at det jo ikke kun er motor og gearkasse der bliver slidt af at køre mange kilometer, men det er hele bilen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Morten H. Kjær

Morten H. Kjær
bruger siden
06-01-2004

28-12-2006 kl. 14:47

Hej!

Det er vel en frikørt taxi?. En MB bliver ofte istandsat når de bliver solgt. En Skoda trænger vel også så?. Ellers ofre en FDM test. Personligt ville jeg nok hellere købe en Octavia med DSG til færre penge. Den "lille" 1,9 TDi motor med 130 hk skal nok holde. Men der har været mange problemer med 2,5 V6!.

Held og lykke!.

Mvh Morten

Profil slettet

Profil slettet

28-12-2006 kl. 17:52

Hej

Du skal ikke forvente at gearkassen kan holde til så mange kilometer. Motoren er stærk og hvis den har været behandlet ordentligt og kørt fornuftigt er der mange kilometer i den.

Mvh

RS

Profil slettet

Profil slettet

31-12-2006 kl. 02:44

Triptronic'en kender jeg ingen af. Men 1.9TDI kører bare derudaf. Der har AUDI/VW sgu gjort noget godt. Kender en der har en der har rundet de 0,5Mkm. Så mht motoren, så kan jeg kun tilslutte mig at den nok skal klare sig.