Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
16-12-2006 kl. 16:58
så er det godt at der er 6 års garanti på eldele incl. airbags på Golf, det er et produktfejl og du bør reklamere.
Profil slettet
17-12-2006 kl. 06:44
Hej. Der er vel en form for garanti når det er den type fejl der kun kan stamme fra VW/fabrikken?
Profil slettet
17-12-2006 kl. 06:49
Nu ved jeg dog ikke om det er et problem I har haft i sommmers også, men her om vinteren ku det vel tænkes der kommer kondens/fugt i noget elektrisk og der sker en kortslutning?
Få det undersøgt grundigt, men spørg mekanikeren om i kan aftale at hvis det han laver ikke virker skal i kun betale for hans arbejdsløn og ikke for reservedelene. Jeg har selv ofret en del på min Golf 2 da motoren er begyndt køre underligt når den er blevet varm. Det har kostet mig ca 3 tusind og problemet er der endnu. Ved ikke hva det ka være.. :(
Få det undersøgt grundigt, men spørg mekanikeren om i kan aftale at hvis det han laver ikke virker skal i kun betale for hans arbejdsløn og ikke for reservedelene. Jeg har selv ofret en del på min Golf 2 da motoren er begyndt køre underligt når den er blevet varm. Det har kostet mig ca 3 tusind og problemet er der endnu. Ved ikke hva det ka være.. :(
Carsten Jensen
bruger siden
06-01-2004
17-12-2006 kl. 13:24
Jeg formoder der er komfort-lukning via fjernbetjening (så man når man har forladt bilen og samtidig med den låses, ruller vinduerne op). Umiddelbart lyder det som en styremæssig/relæ mæssigt problem, og desværre ikke underligt dit værksted ikke kan løse det. Prøv at ringe til forskellige VW værksteder og hør om de har haft ligende tilfælde...