Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

23-11-2006 kl. 13:36

Hej,Ja skøn bil,men køb den ikke, med den lille 1,8 motor den kan næsten ikke slæbe sig selv.Har en som firma bil.1.6 hdi er det bedste valg.Held og lykke med valget.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-11-2006 kl. 07:37

Det kommer vel helt an på de kriterier du vil købe bil efter? 2.0 HDI kører rigtigt godt (har prøvet den et par gange) og det er en flot bil og meget komfortabel, det eneste minus jeg kunne finde, var pladsen på bagsædet ikke er så voldsom stor endda pga den bue designet har samt længden - dette er set fx i forhold til en C5 weekend.

Udover det er den rigtig dejlig og naturligvis med Fransk charme og alle de ting det nu kan indebære :)

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

25-11-2006 kl. 11:22

Ja hvis man synes om den er den jo god nok.
Den har fået noget kritik for sin lange næse. Den er ikke lige så populær som 406, virker det som om.
Efter min vurdering har Peugeot prøvet at lave noget som de gamle 406-kunder ikke er interesseret i. Det er jo en livsstils-st.car ment på den måde at den er ikke specielt rummelig.
Det er jo ikke ligefrem en Audi, Mercedes, BMW, ALfa, Saab eller Volvo.
Efter min mening har Peugeot sat næsen for højt, efter noget de ikke er.

Personligt ville jeg ikke have sådan en bil, da den er totalt misforstået.
Men det er jo en smagssag...

Profil slettet

Profil slettet

25-11-2006 kl. 13:37

Jacob N som altid er din saglighed i indlæggende tankevækkende......

Umiddelbart mangler vi nogle årsager fra forfatteren af oplægget til det skulle være 407 sw, der kan jo vælges andre, igen afhængigt af om man er til kedelige biler eller er til design og komfort og plads osv. osv.