Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
07-11-2006 kl. 11:12
Du bør starte med at sikre dig at du kører med det korrekte dæktryk. :) Og at du ikke har tagbøjler eller lignende på bilen der kan ødelægge dens aerodynamik
Søren Christensen
bruger siden
06-04-2005
07-11-2006 kl. 12:01
... slip håndbremsen!
Undskyld - jeg ku' ikke dy mig!
Det lyder helt vanvittigt dig benzinforbrug. Håber nogle kloge hoveder her kan komme med en løsning?
Undskyld - jeg ku' ikke dy mig!
Det lyder helt vanvittigt dig benzinforbrug. Håber nogle kloge hoveder her kan komme med en løsning?
Martin Rasmussen
bruger siden
06-02-2006
07-11-2006 kl. 21:54
Prøv at sætte motorvejshastigheden ned til max 120km/t, den bruger 50% mere benzin ved 140km/t end ved 120km/t...