Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Mads Nejsum Madsen

Mads Nejsum Madsen
bruger siden
06-01-2004

31-10-2006 kl. 22:07

Jeg selv foretrækker SUVO behandling men det er dog primært manden der udfører arbejdet det kommer an på... SUVO fordi min svoger har et center der udfører arbejdet. Han mener naturligvis der er forskel på selve produktet men det fleste undersøgelser viser at det er håndværket det kommer an på...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Damgaard Jensen

Søren Damgaard Jensen
bruger siden
24-11-2003

01-11-2006 kl. 08:31

Jeg har selv fået behandlet min tidl. Toyota Avensis med Dinitrol ved Skalborg Undervognscenter med stor tilfredshed. De er virkelig grundige og yder en rigtig god service.

Helt sikkert der jeg skal hen, når BMW'en skal have en tur om et par år.

Profil slettet

Profil slettet

01-11-2006 kl. 09:58

Jeg kan også kun anbefale Suvo. Nu skriver du ikke, hvor du kommer fra - men Suvo centeret i Arnum ved Gram gør et rigtig fint stykke arbejde.

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

01-11-2006 kl. 19:41

Prøv at spørge Toyota hvad de anbefaler, så får du ingen grimme overraskelser med garanti der ikke dækker fordi der er anvendt et produkt som ikke arbejder sammen med det den har fået fra fabrikken !

Profil slettet

Profil slettet

02-11-2006 kl. 08:02

Morpheus alt andet end lige er dette et forum hvor mere end en kan nyde godt af svarene. umiddelbart er jeg lidt ærgelig over du vælger den løsning IKKE at skrive om det i forumet, så alle kan have glæde af det. Hvis det blev forklaret engang kunne det jo genbruges, da det ikke er første gang dette spørgsmål er oppe.

Profil slettet

Profil slettet

02-11-2006 kl. 10:41

Ifølge forskellige steder hvor de rustbehandler biler (pava, dinitrol osv) har de fleste større steder idag tørrepladser med mekanisk varme der sørge for en fordeling - ifølge dem (jeg vil ikke gøre mig klog på det) er det en ældre skrøne fra dengang man satte dem udenfor for at tørre at det var bedst om sommeren.