Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

29-10-2006 kl. 13:46

fuldstændigt enig. det var dog nok lige den mest egoistiske tanke længe

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-10-2006 kl. 09:27

Du kan da prøve, at få den til et synstjek på et værksted. Det plejer ikke at koste noget, og så får du da en idé om, om det kan svare sig.

Og OMG, jeg brækker mig over folk, der hyler op om deres børn...

Søren Bindslev

Søren Bindslev
bruger siden
28-11-2005

30-10-2006 kl. 12:05

TDCI julemand: Du skriver at bilen er OK. Hvorfor Fanden er du så bange for at få den til syn. Køb en anden bil og fri os for din dødsfælde. Fuldstændig sindsygt at gamble med sit eget og andres liv på den måde.

Kasper: Du skriver at du er træt af folk der hyler op om deres børn. Har du selv børn?

Claus Jensen

Claus Jensen
bruger siden
06-01-2004

30-10-2006 kl. 12:12

Helt enig i den med børnene ! Det er ligesom dem, der kører rundt med et "børn i bilen" skilt. Hvad skal man lige bruge det til ? Betyder det at man skal lade være med at påkøre lige præcis DEN bil med vilje (men gerne alle andre)...?

Claus Jensen

Claus Jensen
bruger siden
06-01-2004

30-10-2006 kl. 12:18

Jeg har hørt at fra du overskrider synsdatoen går der ca. 5 uger til der bliver udsendt en meddelelse til politiet. Derefter kan der gå yderligere x antal mange uger før politiet aktivt tropper op på din adresse for at klippe pladerne. Det har ikke højeste prioritet...

Profil slettet

Profil slettet

30-10-2006 kl. 13:07

Nej, jeg har ikke børn - jeg skal lige nå noget inden. Men som Claus også er inde på, så er det de samme typer der hyler op hver gang "Would someone PLEASE think of the children"?! Jeg kan bare ikke snuppe det. Selvfølgelig skal man passe på børn, ligesom man skal passe på alle andre - men lad dog for guds skyld være med, at tude om det hver gang der kommer et spørgsmål! Det er da et yderst relavant spørgsmål, det kunne da tænkes, at manden ikke har råd til at købe en ny bil lige pt.

Profil slettet

Profil slettet

Nej, jeg har ikke børn - jeg skal lige nå noget inden. Men som Claus også er inde på, så er det de samme typer der hyler op hver gang "Would someone PLEASE think of the children"?! Jeg kan bare ikke snuppe det. Selvfølgelig skal man passe på børn, ligesom man skal passe på alle andre - men lad dog for guds skyld være med, at tude om det hver gang der kommer et spørgsmål! Det er da et yderst relavant spørgsmål, det kunne da tænkes, at manden ikke har råd til at købe en ny bil lige pt.

Profil slettet

Profil slettet