Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
25-10-2006 kl. 21:44
Det koster aldrig noget at prøve. Du kan muligvis få nogle forskellige ting nye dæk undervognsbehandling og i den stil med i prisen på hans regning. Om de er villige til at gå ned i pris afhænger nok meget af hvor længe den har stået og hvordan den tager sig ud (hvor meget de gerne vil af med den her og nu!)
Profil slettet
25-10-2006 kl. 22:09
hej.
som forhandler kan jeg sige at det er en gammel skrøne, fra dengang det var forhandleren der af egen lomme lånte pengene ud.
selvfølgelig kan man ofte få en rabat ved kontantsalg, men den havde du fået også ved financering.
om penge kommer fra din lomme eller dagen efter fra financering er ligegyldigt.
Faktisk vil jeg meget hellere financere den, da jeg så også opnår en bonus fra fra financeringsselskabet, ergo er en kontant handel en dårligere forretning for mig!
som forhandler kan jeg sige at det er en gammel skrøne, fra dengang det var forhandleren der af egen lomme lånte pengene ud.
selvfølgelig kan man ofte få en rabat ved kontantsalg, men den havde du fået også ved financering.
om penge kommer fra din lomme eller dagen efter fra financering er ligegyldigt.
Faktisk vil jeg meget hellere financere den, da jeg så også opnår en bonus fra fra financeringsselskabet, ergo er en kontant handel en dårligere forretning for mig!