Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

23-10-2006 kl. 15:09

det tilslutter jeg mig. og så måske også at folk koncentrede sig mere om at blive ved emnet. end at prøve at sælge deres biler med vold og magt. Måske var der en del debatøre der skulle læse de regler der er opstillet herinde igen. lad mig citere : Uacceptabelt indhold er f.eks: angreb rettet mod enkelt personer eller virksomheder (injurier) perversiteter, spam m.v. racisme eller diskrimination reklamemæssig misbrug af forum (salgsannoncer m.v.) Ønsker du at sælge din bil, kan du gratis indrykke en annonce her: Indtast annonce man kan jo undre sig seseriøsitet hos dem der bryder reglerne herinde med at "jeg har en bil til salg..... som passer dig" . skider de også på alle regler når man handler med dem. så skal man nok holde sig væk fra dem.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Mortensen

Lars Mortensen
bruger siden
30-03-2005

23-10-2006 kl. 15:30

Hvis du gerne vil se alle svar med det samme, så vælg "besvar" - så kommer de dernedad (kræver at du er logget på).

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

24-10-2006 kl. 08:38

Ja de "eksperter" har vi set en del til tidligere. Det borger jo for kvaliteten.....

Kenneth Bon Nielsen

Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005

24-10-2006 kl. 09:41

Hej Thomas

Vores 'eksperter' bliver nøje udvalgt efter en optagelsesprøve, hvor vi tester og vurderer deres færdigheder - og ikke ud fra de indlæg, der allerede er skrevet her i forummet.

Med venlig hilsen

Kenneth Bon - BilBasen ApS