Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

22-10-2006 kl. 15:43

Hvis du vælger en demo skal du være opmærksom på at du bliver regristret som ejer nummer 2 af bilen, og du kan derfor ikke påregne at få en ny bil ved en total-skade,mener der en en regel om hvis du inden en vis tid får sådan en skade,får du en ny bil, men kun hvis du er første ejer

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-10-2006 kl. 22:57

forsikringen dækker 100% nypris, indenfor bilens 1 leve år, uaanset om der så er 50 ejere på den!

Profil slettet

Profil slettet

22-10-2006 kl. 23:01

Hyundai er netop kåret som verdens 3 mest holdbare bil af det amerikanske forskning institut. JD powers & associets. nr i blev porshe nr 2 Lexus. Hyundai omsætter en halv million biler i us om året. så beregnings grundlaget må siges at være iorden. Tucson vandt klassen for SUV som det mest holdbare og bedst samlede produkt på markedet. Så den gamle skrøne om hyundai må nu være manet til jorden, måske skulle europærne og japanerne se at oppe sige, istedet for at hvile på laurbærene.

Morten Munkager Knudsen

Morten Munkager Knudsen
bruger siden
13-12-2004

23-10-2006 kl. 09:07

Hej T. Bjerre Danslet

Selvfølgelig kan du få rabat, selv på den nye Hyundai Sonata. Der var en test i Autobild for et par mdr. siden, hvor man netop testede rabatten ved bare at ringe rundt. Rigtig nok var der stor rabat på Avensis, men også Hyundai Sonata fik et afslag - mener det var på 10.000 kr, hvilket også er ok.

Så tag ud og prøv den og hvis det skal være den, så ring/kør rundt til en masse Hyundai forhandlere og pres dem i pris. Det er hurtigt tjente penge. Jeg gjorde det selv da jeg skulle købe min Seat i foråret.

Profil slettet

Profil slettet

23-10-2006 kl. 10:03

Har selv fået smadret en bil efter tyveri. jeg var 2. ejer på den (demo) der gik forsikringen efter 1 indreg. bilen var 9½ måned jeg fik 100% udbetaling.

Profil slettet

Profil slettet

23-10-2006 kl. 21:12

Jeg har fået tilbudt 20.000 kr. på en 2,4 aut benzin i rabet. Han spurgte om jeg skulle bruge den i arbejdet og fandt senere ud af, at de kan give mere i rabat, hvis man underskriver en erklæring om jobmæssig anvendelse. Det skulle jeg ikke, men der ligger altså muligvis en endnu større rabat der. Men jeg ringede MEGET rundt og fik kun rabartilbud et enkelt sted, ellers kun nogle få tusind. Til gengæld sælger de nok mange af den nye diesel, så måske det er vanskeligere der. 2,4 aut kører som en drøm, dieslen sikkert ligeså.

ulrik Jensen

ulrik Jensen
bruger siden
06-01-2004

23-10-2006 kl. 21:40

Hej Hej

RABAT PRIS ER
2,0 224,996 kr ( PRØVET DEN ER DER IKKE ALT FOR MEGET FLYT I )

2,4 uden/aut 234,996 kr ( DEN KØBTE JEG OG HAR NU KØRT 2500KM I DEN LÆKKER BIL )

3,3 327,996 kr ( KØRE OGSÅ SUPER HAR PRØVET )

SÅ KAN DET VIST IKKE SIGE MERE TYDLIGT

Profil slettet

Profil slettet

25-10-2006 kl. 08:52

Af ren nysgerrighed snakker vi om den rabat du har fået er normalt privat rabat forstået at der ikke er tale om "flåde" rabat?